Expresverzending Wacht minder, speel meer

Neem contact met ons op

Maandag - vrijdag 10.00 - 18.00 uur | Zaterdag & Zondag gesloten - Openingstijden kunnen afwijken op feestdagen.

Bezoek onze Hulp-pagina om onze veelgestelde vragen over bestellingen, leveringen en retouren te bekijken.

U kunt ook het onderstaande formulier gebruiken om contact op te nemen met ons team. Geef alle bestelgegevens, relevante informatie en foto's waar nodig om ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk op uw vraag kunnen reageren.

Bel ons (in het Engels):
(+44)1691 683 807
Schrijf ons:
  • Net World Sports
  • Bryn Lane
  • Wrexham Industrial Estate
  • Wrexham
  • LL13 9UT
  • Verenigd Koninkrijk
Bedrijfsnummer:
06899671
BTW-Nummer:
946544201

5 Most Popular Questions

Kan ik een artikel retourneren?

Natuurlijk kan dat. Zolang het binnen 14 dagen na aankoop is, als u niet volledig 100% tevreden bent met uw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op zodat we kunnen proberen het probleem op te lossen - in veel gevallen zullen we een oplossing vinden zodat u uw artikelen niet eens hoeft te retourneren.

Let op: Wij accepteren geen retourzendingen of vergoeden geen aankopen voor op maat gemaakte of op maat gesneden artikelen, dit omvat op maat gesneden netten.

Bieden jullie gratis verzending aan of moet ik betalen?

We houden onze productprijzen zo laag mogelijk, helaas betekent dit dat we geen gratis levering kunnen bieden. Dankzij het uitgebreide assortiment van koeriers die we gebruiken, kunnen we echter een fantastische selectie van leveringsopties tegen zeer concurrerende tarieven bieden. Onze verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht van de producten die u koopt, dus zullen variëren van product tot product. Het volledige assortiment van leveringsopties en kosten wordt duidelijk weergegeven in uw winkelwagen voordat u afrekent, dus er zullen geen onaangename verrassingen zijn nadat u uw bestelling heeft bevestigd.

Hoe maak ik een account aan?

Allereerst welkom bij Net World Sports! Er zijn twee manieren om een account aan te maken.

  • Als u een bestelling heeft geplaatst, wordt er automatisch een account voor u aangemaakt
  • Of, meld u nu aan

Er zijn veel voordelen aan het hebben van een NWS-account, waaronder een snellere afrekenervaring, snelle herbestelling en een eenvoudige manier om uw informatie te beheren.

Kan ik mijn bestelling volgen om de voortgang te monitoren?

Zodra uw bestelling vanuit ons magazijn is verzonden en onderweg is naar u, ontvangt u een e-mailupdate met volledige trackinggegevens, zodat u de voortgang op de website van de betreffende koerier kunt controleren. U kunt dit ook doen door snel in te loggen op uw account op onze website. Let op - Royal Mail is momenteel geen getraceerde service. Als u problemen ondervindt bij het volgen van uw bestelling of leveringsinstructies wilt geven, neem dan contact op met ons klantenserviceteam en we zullen ons best doen om te helpen. Neem anders rechtstreeks contact op met de koerier.

Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling is geplaatst?

Zodra u ons afrekenproces heeft voltooid, ontvangt u automatisch een e-mailbevestiging van de bestelling met alle belangrijke details over uw aankoop, inclusief uw unieke bestelnummer dat u bij de hand moet houden voor het geval u contact met ons op moet nemen over iets. Let op dat u in deze e-mail geen trackinginformatie over uw bestelling krijgt - u ontvangt een apart bericht zodra uw artikelen vanuit ons magazijn zijn verzonden.

Onze Prijzen

The Sunday Hundred Award Logo
The Lloyds Bank British Business Excellence Award Logo
The Sunday Times BDO Profit Track 100 Award Logo
Great British Entrepreneur Awards 2022 Award Logo
Growth Index 2022 Award Logo
Terug naar boven